31 Mayıs 2018 Perşembe

Sancak çilingir bağcılar


Çilingir Bağcılar denince aklıma artık sancak çilingir gelecek neden mi ? Bazen o kadar dalgın olabiliyoruz ki, anahtarımızı evde veya iş yerimiz de unutabiliyoruz. Nereye koyduğumuzu hatırlayamıyoruz. Artık yoğunluk dan bazen insan çok basit şeyleri bile aklından çıkarabiliyor. Bugün bu benim de başıma geldi. Ancak artık her şey eskisi kadar zor değil. internet sayesinde hızlı bir şekilde işlerinizi halledebiliyorsunuz. Bugün bende anahtarımı nereye koyduğumu bulamadım
başladım aramaya işimde acildi. Elim ayağıma dolaştı desem yeridir. Aklıma internetten çilingirci aramak geldi. Bağcılar çilingir yazdım arama motoruna ve karışma çıkan kişiye durumu anlatıp adresi verdim. hani derler ya insanlar işlerini kaliteli yaparsa sürekli müşterisi olur diye. Sancak çilingir de bunlardan bir tanesi. Aradım ve gelmeleri 10 dakika sürmedi. Yetişmem gereken yere sayelerinde tam zamanında yetiştim. ilk aradığımda bu kadar erken geleceklerini tahmin edememiştim. Kesin geç kalacağımı düşünüoyordum telefonun karşısında ki beyefendi o kadar kibardı ki halden anlayarak hızlı gelebileceğini söyledi ve dediği gibi de oldu.

Bende buradan sizlerle paylaşmak istedim. Bağcılar çilingir hizmeti ihtiyacınız olursa kesinlikle sancak çilingir tavsiyemdir. Artık her ihtimale karşı telefon numaralarını Çilingir Bağcılar diye kaydettim ve birdaha bağcılar da çilingir hizmeti aramak zorunda kalmayacağım çünkü bu hizmettten sonra sancak çilingir ilk tercihim olacaktır.

Birgün sizlerede lazım olursa web site adresleri : cilingirbagcilar.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PRP Tedavisi

PRP tedavisinin özellikleri arasında kişilerin cilt problemlerini onarmak gelir. Bu tedavi yönteminde kişilerin ciltlerinin onarılması teşvi...