6 Ocak 2020 Pazartesi

Köpek Eğitimi ile ilgili Detaylar


Sektör olarak profesyonel anlamda eğitim ve öğretime gelen köpek ile ilk olarak köpeğe eğitim verecek olan eğitmen ile dostluk bağı kurmaktadır. Bunların sonrasında onların da hiyerarşik yapılarını, beden dillerini, cins özelliklerini de tamamen bile ve eğitim alacak köpek ile onunla aynı dili konuşan eğitim uzmanı tarafından, sahiplerinin de.
Köpekleri hakkında olumlu veya olumsuz vermiş olduğu zamanlarda oluşmuş olması, muhtemelen olan negatif davranışları da göz önünde her zaman bulundurarak bunların da önlenmesi sağlanmaktadır.  Bu tarz durumlar oluşturulduktan sonra köpek eğitimi başlar ve ilk olarak temel komutlar öğretilmektedir.

Hause Of İstanbul

Tuvalet eğitimleri, otur kalk eğitimleri gibi eğitimler  fazlasıyla önemlidir. Yavru köpeklerin de eğitimi bizce ilk doğduğu günden itibaren annesinin ve kardeşlerinin de yanında beslenme ve savunma sanatını öğrenmesi ile başlamaktadır. Bunlar sonrasında yaşayacağı yeni ailesinin yanına da gitmeden onu tamamen yetiştirip sosyalleştirecek olan eğitimler ile başlar ki sonradan yaşanabilecek problemlerin önüne geçilsin.  Bu gibi eğitimler sonrasında ise köpek eğitimi durumunda eve gelen türüne özgü olan hiyerarşisi, beden dili, düşünce yapıları çok farklı olarak çalışan bu canlının da ilk günden itibaren de bilinçli bir şekilde . Negatif alışkanlıklar ve düşünceler edinmeden sosyal ve sağlıklı bir sosyal alt yapı ile uyum içerisinde yaşaması düşüncesi olarak kabul edilmektedir.  Eğitim aşamasında ilk olarak detaylı bir araştırma yapmalı ve köpeğinizin geleceği için düzgün bir eğitim almasını sağlamalısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PRP Tedavisi

PRP tedavisinin özellikleri arasında kişilerin cilt problemlerini onarmak gelir. Bu tedavi yönteminde kişilerin ciltlerinin onarılması teşvi...